Kirándulások

2013. évi osztálykirándulások

11.C osztály

2014.06.-11-én az Oxigén és Adrenalin kalandparkba, sástóra mentünk osztálykirándulásra.

Az iskolától fél 9-kor indultunk a másfél órás útra. A kalandparkban megvettük a kőpénzeket és indultunk is a játékokat kipróbálni. Az osztály nagy része a vizigömböcöt választotta és a bobpályát is mind kipróbáltuk. Egy páran a függőhídon is átmentünk, ami 20 m magasban volt és 200 m hosszú. Az osztályunk egyetlen fiú tanulója kipróbálta az űrkarikát és az Eurobungy-t is amihez már csatlakozott pár lány is. A kalandpark területén lévő kis tavacskánál töltöttük a legtöbb időt napozással és az ott lévő akadálypályán.

„Ebéd” után még boboztunk és napoztunk majd indultunk haza. Az úton hazafelé már fáradtak voltunk. Fél 5-re Mezőkövesdre értünk én innen szétváltak útjaink. Mindenki jó élményekkel tért haza.

no images were found

10. E osztály

2014. április 24. Cserépfalu, Suba- lyuk, oszlai tájház, Ódorvár

A2013/14- es tanévre osztálykirándulást szerveztünka Bükki Nemzeti Parkba, a Hór- völgybe. A kirándulásra busszal utaztunk, majd a félórás út után megérkeztünk Cserépfalu határába, ahonnan gyalogosan folytattuk utunkat, és bejártuk a környéket.

A Hór-völgyi elágazástól egy rövid séta és egy 45 m-es meredek felkapaszkodás után elértük első megállónkat, a Suba-lyuk barlangot. Megcsodáltuk a kilátást, elképzeltük az ősember életét, majd utunkat tovább folytattuk az oszlai tájházhoz. A tájháznál újból megpihentünk, majd indultunk  az  594 méter magasan fekvő Ódorvár romjaihoz.

elmeny1 elmeny2

A romhoz  vezető utunk kissé kalandosra sikerült, mert letértünk az erdőben a turistaútvonalról, és árkon-bokron át mentünk, meredek hegyoldalokon, vastag avarrétegen, csermelyekben gázolva,egészen addig, amíg egy utat nem találtunk. Ez az út néhány perc alatt már elvitt a célállomáshoz. Nagy volt az öröm, hogy célba értünk, a kilátás pedig lenyűgöző volt.

A 12 km-es gyaloglás után hosszasan pihentünk a látogatóközpontban, majd hazafelé indultunk.

Nagyon jól éreztük magunkat és az időjárás is kegyes volt hozzánk, mert a héten csak aznap nem esett az eső. Kikapcsolódtunk és kellemesen elfáradtunk.

Ezúton szeretnénk köszönetünket kifejezni  Hüvelyes László  és Póta Csaba tanár uraknak a kiránduláson  nyújtott segítségükért.

Balázsné Gulyás Erzsébet

Élménybeszámolók:

„Nagyon jó volt a kirándulás, nagyon élveztem, mert jó volt a társaság. Több ilyet szeretnék. Köszönjük szépen.” Kazai Petra

„Elindultunk Mezőkövesdről Cserépfaluba, a Hór – völgyébe; 8 órára megérkeztünk. Elkezdtünk sétálni. Első megállónk a Suba- lyuk volt, ahol a Neandervölgyi  ősember barlangját néztük meg. Utána sétáltunk tovább, majd az oszlai tájházhoz  érkeztünk. Kis pihenő után elindultunk felfelé , ahol igazán elkezdődött a túra. Itt az erdőben jókat nevettünk, szórakoztunk, végül kiértünk az erdőből az útra, ahol vágták a fát. Kis pihenés után felmásztunk az  Ódorvárra, ahonnan csodálatos volt a kilátás. Nagyon jól éreztük magunkat. Jól szórakoztunk és élveztük a kirándulást.” Bujdosó Tímea Zsuzsanna

„Elindultunk Mezőkövesdről 7.30- kor Cserépfaluba. Odaértünk 8 órára. Leszálltunk a buszról és besétáltunk a Hór- völgybe. Megnéztük a Suba-lyukat, az ősember régi barlangját. Nagyon meredek lépcsőn kellett felmenni. Ott fényképeket készítettünk és gyönyörködtünk a kilátásban. Utána sétáltunk tovább az erdőben, egészen a tájházig. Útközben beszélgettünk és jókat nevettünk. Utána egy darabig csak mentünk. Nagyon meredek helyen, már alig bírtunk menni. Jókat szórakoztunk egymáson. Aztán leültünk pihenni , enni. Végül felmásztunk az  Ódorvár magaslatára, gyönyörködtünk a kilátásban. Ott is csináltunk fényképeket. Nagyon jó, friss levegő volt. Szép volt a táj, jól éreztük magunkat, nagyon –nagyon elfáradtunk.” Molnár Teréz